Kam s nimi

16.11.2019

Kam s portable magnetickou anténou? Mám několik různých verzí portable MLA a když je beru ven, tak s nimi byl problém, jak je přenášet a kam dát i potřebné kabely, antenní redukce a další příslušenství. Jako jedna z možností je brašna od notebooku vhodné velikosti, nejlépe s několika přihrádkami, jako je tato:

Jako vhodnější jsem nedávno objevil v Supermarketu LIDL lyžařský batoh , který má vhodnou velikost i vnitřní přihrádky, kam se mi vejde jak kompletní MLA, potřebné kabely, redukce, ale i rozložený rybářský stativ. Ve vnitřní přihrádce pak je i notebook Lenovo X201 s náhradní baterií a také v případě potřeby se tam vejde i QRP TRX X5105 nebo mcHF.

V současné době mám v tomto batohu portable MLA od OM0ET verze 4, kterou se chystám testovat v provozu.

Jistě si každý zvolí vlastní řešení, ale mně se jeví jako nejvhodnější řešení lyžařský batoh, který umožňuje přenášení potřebného vybavení, které můžeme nosit na zádech a máme ruce volné.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky